“σπίτι μου ήταν το τριαντάφυλλο…”

Σαν ήμουνα παιδί μικρό και όμορφο

σπίτι μου ήταν το τριαντάφυλλο

και θάλασσές μου οι πηγές.

(Είναι πληγή το τριαντάφυλλο

και είναι αίμα οι πηγές)

– Για πες μου, άλλαξες πολύ;

– Οχι, δεν άλλαξα πολύ.

Οταν γυρίσουμε σαν άνεμος στο σπίτι μας

κύττα στο μέτωπό μου

θε νάβρεις τα λουλούδια φοινικιές

και τις πηγές ιδρώτα,

θα μ’ εύρεις όπως ήμουνα

μικρό παιδί και όμορφο.

Μαχμούντ Νταρουίς – Παλαιστινιακή Ποίηση, Το πέσιμο του φεγγαριού, VIII*

ΥΓ ακόμα και το τελευταίο τριαντάφυλλο, με υπέροχο άρωμα, μπορεί και χορεύει…

without complicated figures…😉

http://makeagif.com/VQTRF9

Spitimouitan_Link: http://wp.me/p1mhMO-bk

*υποθέτω υπάγεται εκεί, δεν είχε τίτλο συγκεκριμένο

** Milonga

(μιλήστε κοντά στο μικρόφωνο)

